Hey. thanx 4 visiting my blog follow me keyh.. maaf kalau blog saye x secntik anda,kepade sesiape yang ingt sayer ini bajet ustazah,terima kasihlar ea,untuk pengetahuan anda sume ,saye cube untuk menjadi seorg hamba Allah yg solehah dan beriman,setiap org yg nak berubah mesti perlahan2 kan , so ingt2lah keyh ,jangan nk mengata org je , dose taw ^_^impian ku hanyalah ingin menjadi seorang wanita yg berjaya dan solehah :)

:'(


aku rindu kau weii.
perit sgt biler kehilangan kau.aku tau sume nie slah akuuuuuuuu:(
aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki..
tiap2 hari aku nanges biler teringtkn ape dah jd kat kite...
sumpah weii!aku xde niat nak burukkn kau kat org laen.kau kawan baek dunie akhirat aku,xkn aku nk buat sume tuh kat kau.papepon,aku nk ucapkan tahniah kat kau,kau dapt tawaran masok matrik kat teknikal johor.aku bangge dgn kau.aku happy bile kau happy.nnt kau blaja baek2 taw,blaja rajin2.jage diri kat sane taw.aku sedar,susah senang kite besme tp sume tuh brubah sbb aku kn.btw,aku ingt janji kite kat dpan sekolah time amek result spm tuh.aku nk kau tau,aku syg kau.

terima kasih kerane membace :)

♥created by syakirah♥edit by EYLA