Hey. thanx 4 visiting my blog follow me keyh.. maaf kalau blog saye x secntik anda,kepade sesiape yang ingt sayer ini bajet ustazah,terima kasihlar ea,untuk pengetahuan anda sume ,saye cube untuk menjadi seorg hamba Allah yg solehah dan beriman,setiap org yg nak berubah mesti perlahan2 kan , so ingt2lah keyh ,jangan nk mengata org je , dose taw ^_^impian ku hanyalah ingin menjadi seorang wanita yg berjaya dan solehah :)

It's my real feeling ? -.-'

 ~AHMAD PADLI HALIM~
adakah ini benar?adakah pintu hati ku telah terbuka?haih.perasaan aku menjadi seperti org kemaruk nk bercinta,betol ker perasaan aku kat die nie.kalau xbetol knpe aku asek teringt die n kerap tgk wall fb die kn.emm mmg sah lah.aku da angau niee.nk tau boley pulak aku teringat die time aku tgh ajar budak ngaji,kire angau lah tukn.pasuh aku jelez oh die chatting an girl ,cantek2 pulakk.emm.haih.tp aku xnk berharap n syok sendri.mnelar die nak trime org cm aku niee,mestila die cri yang lebih bagus kn n yg berseri2 tol x,tp aku rse aku dah syok sndri ahh. aku baru 17 hari kenal die pd tarikh 5.4.12 besday die plak.kteorg begayut lme plak.padahal xkenal lg uh.time uh aku cair dgn die melalui suare die n die punye ketawe comey taw,hahaha plik kan aku nih..tp bile da jumpe kat uia,ha terus lg cair tp lgsung xbeckp,ckp dlm fon bagai nak rak,rupenye die pemalu an perempuan,huhu.see die laen dr laki laen.tp aku tetap xkn pecyekn laki kalau belom kenal die betol2 lg.emm,die xde lar sehemsem mne,die boley tahanlaa.tp aku xkesah sume tu.yang aku takowtkan skang nie,die plih perempuan laen n hati aku yg saket nnt knn.sampai bile ek aku nak simpan persaan cmnie??? :"( actually aku fobia nak trime mne2 laki lagi dlm hati aku,takowt sgt disakiti lagi.tp nie dah bahaye nie,tah cmne aku bley angau an pali uh skejap cmnie.emm,impossible aku akan dapat die.heshh,aku nie cpt suke org lah.bhye2.someoneee please help meeeeee !! :(

terima kasih kerane membace :)

♥created by syakirah♥edit by EYLA