Hey. thanx 4 visiting my blog follow me keyh.. maaf kalau blog saye x secntik anda,kepade sesiape yang ingt sayer ini bajet ustazah,terima kasihlar ea,untuk pengetahuan anda sume ,saye cube untuk menjadi seorg hamba Allah yg solehah dan beriman,setiap org yg nak berubah mesti perlahan2 kan , so ingt2lah keyh ,jangan nk mengata org je , dose taw ^_^impian ku hanyalah ingin menjadi seorang wanita yg berjaya dan solehah :)

sabar :'(


what happened to us??yaAllah,aku betol2 xkuat nak hadapi sume nie.aku lemah.siang mlm aku teringt kn dorg dan mengangis n terus menangis.sampai pg td sume teacher kat tempat keje tnye 'npe mate sembam gler nie?'aku pon ckp'xde pape,syg kawan punye pasal tu jd cmnie'.aku rindu kite cmnie.aku xtau sampai bilee!!aku hanye mampu bersabar dan terus bersabar sehingge mereka akan sedar satu hari nnt. :'(
terima kasih kerane membace :)

♥created by syakirah♥edit by EYLA