hey..lme xjmpe..haaa..haha..lme aku xupdate blog nih scene maulidur rasul..hehe..adoyy..nk citer ape ek?oh yer,ujian setare 1 da nk dekat 7 mac nie plak..yg msok hnye bab 1 dan 2..epy lar gak..tp law aku xscore gak xtaularh..aku arap sgt exam nie aku dpt byk A..huhu..nk nikon D5000 larh,bodek papa sket for my besday present..hehe..tp kn3 aku blajar skang nk xnk jer coz aku dah mule aktif kat skolah dengan koko n nk masuk tu ini lah,penat giler nk study,xde semngat oh,bdan saket2 kowt..sggup wat sume nie disbbkn nk sijil jer...hahaha,jgn risau aku tau aku spm taun nie,nnt bulan 5 aku da start focus an spm n xmsok pape lg yg memenatkn aku n menganggu plajaran aku,urmm tp an even kite pandai pon tp xaktif koko wat pe kn..bek kite stabil kn akademik dengan kokorikulum, baru besttt!!
oke..tukar topic..actually,aku xsabar tggu besday aku niee..eii biler lar nk 31 mac nih..
nk begayut puas2!n nk dapat byk hadiah! hahaha xD



